חבילות סקי בצרפת – אילו יעדים הכי מומלצים?

13.09.2016 //

חבילות סקי בצרפת מומלצות מאד למי שרוצה לשלב חופשת זוגית או משפחתית שכוללת חווית אקסטרים ברמות שונות, משלבת נופים מדהימים, ביקור באתרים יפיפיים, מסעדות, חיי לילה, ימים שטופי שמש ועוד. כדי לדעת מהם התאריכים המומלצים לחופשת סקי בצרפת, ואילו יעדים הכי מומלצים לחופשה שכזאת, הצוות של Extreme-Holidays הכין לכם רשימה של שלושה יעדים הכי מומלצים לחבילות סקי בצרפת.

לפני הכל – מה הם התאריכים המומלצים לחופשה מסוג זה?

חשוב לדעת כי עונת האביב היא העונה המומלצת לחופשה סקי בצרפת. באביב השמש שוטפת את האזור, כבר לא צפוף מידי באתרי הגלישה, וישנה ירידת מחירים משמעותיים בכל הנוגע למחירי המלונות, כמו גם התפוסה בהם. בנוסף, בדרך כלל באביב, קל לנו הישראלים להגיע לצרפת וזאת בשל חופש הפסח.

באותו נושא – חופשת סקי למתחילים

חבילות סקי בצרפת – יעדים מומלצים

טין וואל ד'יזר – זהו אחד מאזורי הסקי המפורסמים בצרפת. אזור זה פעיל ופתוח לגלישה עד חודש מאי, והוא נחשב לאזור נפלא לסקי הכולל שני אתרים מעולים ופופולאריים לסקי. טין ואל דיזר פתוח לגלישה איכותית וארוכה, והוא בעל מסלולים מגוונים, בהם ניתן לגלוש בגבהים של 3,400 מטרים. במקום קרחון בשם 'גראנד מוטה' שנחשב לאחד מהקרחונים העצומים ביותר שיש, והוא משלב גלישה של 300 קילומטרים בשני אתרים גלישה עם מסלולים גבוהים שהופכים את האתר לפופולארי במיוחד. חבילות סקי בצרפת

חופשת סקי בואל טורנס – ואל טורנס הוא אחד מאתרי הסקי הגבוהים ביותר שניתן להגיע אליהם בצרפת ובאירופה בכלל. האזור אטרקטיבי ביותר והוא נחשב לארוך במיוחד ויש בו מסלול בטוח לגלישת סקי. ואל טורנס הוא אתר מבוקש ופעיל מתחילת עונת הגלישה המתחילה בנובמבר, ועד סוף העונה הלוא היא מאי. האתרים באזור נחשבים המרהיבים ביותר בעיקר בשל שלושת העמקים המפורסמים שחולשים על מדרונות מהממים של 2,000 מטרים לגלישה. בנוסף במקום קרחון ענק המשתרע על גובה רב, ובו אתרי גלישה יפיפיים. המקום שמשי ומרהיב ומהווה אתר נפלא לכל המשפחה.

לה פלאן ולז ארק – זהו אתר מרהיב שבו שני אתרים מומלצים במיוחד לגלישה והם: ה'לה פלאן', 'ולז ארק'. אתרים אלה מציעים גלישת סקי משחוררת מעומסי גולשים, תוך שהגבהים הינם בגובה של יותר מ 3,250 מטרים. במקום מסלולי סקי מרהיבים, מסלולים טובלים בירק, בתקני סקי משוכללים, גלישות על קרחונים ועוד. מומלץ להגיע למקום דווקא בחודשי האביב ששמשי וכיף להיות באתרי הסקי, שם גולשים האוהבים אקסטרים, וניתן ליהנות במקום מכל מה שהנופים של צרפת יכולים להציע לאוהבי האטרקציות, הכפרים, והטיולים.

 

מנקודה לנקודה, מחוף אחד לשני, בחיפוש מתמיד אחרי תנאים אופטימלים ומחיר אטרקטיבי ללקוחות שלנו. במשך השנים למדנו איך אפשר קצת אחרת, איך אפשר להגיע לאותו מקום אבל קצת יותר זול. בחרנו במקבץ יעדים שייתנו מענה מקצועי ברמה עולמית לכל תחום והרכבנו את החבילה כך שזה ייצא הכי משתלם וכמובן כמה שיותר מהנה.

במידה ותרצו לשמוע על מקומות נוספים, רעיונות לטיולים, או שיש נקודה בעולם שאתם ממש רוצים להגיע וחסר לכם קצת מידע. דברו איתנו. נשמח לעזור.

לשיחה עם יועץ

חייגו: 077-8190058 או השאירו מייל

ונחזור אליכם בהקדם

חופשות סקי בואל טורנס
הזמנות ONLINE
דילוג לתוכן